26 december 2009

Morgonkaffe!

Jaha jag då var julen över och det är med stor sorg som jag behöver vänta ett ÅR tills nästa gång jag får äta grönkål! hahah! nee jag ska sluta tjata om den jäkla grönkålen nu :P

Sitter just nu och dricker morgonkaffe som är bryggt i vår nya kaffebryggare vilket betyder att kaffet inte längre smakar bränt utan det smakar som vanligt hederligt gott kaffe = Glad Yasse!

Min söta lilla Niclas ligger och sover i sängen..han behöver nog vila ut efter nattens bravader.
Igår var vi hemma hos Dennis, Spelade spel och jag drack några glas rött! Diezel var hemma hos mamma,pappa & hundarna och busade under tiden!

Här är lite bilder ifrån Julafton:

2 kommentarer:

Amélie sa...

annars har du ju alltid haft mumsigt kaffe i dörren mitt emot.. hehe ;)

Anonym sa...

dealen med att överleva det där l¨ånga året är att köpa jäävligt mycket grönkål, koka den och sedan frysa in den:P