20 december 2009

Söndag

Idag är det fjärde advent och Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan! Blev det rätt där!? :P Men det är iallafall snart julafton och det är snö ute och jag kan inte sluta hoppas på att det kanske kan bli en vit jul?
Med tanke på att det varit så himla kallt ute på senaste pallrade vi oss iväg till dogz i fredags och inhandlade ett mysigt täcke till Diezel:


Idag har vi först varit uppe hos Malin,Henke och Liam. Först var det pulkaåkande och bus i snön och sen gick vi hem till dem och åt lite lunch! Efter detta åkte vi till Dennis och hans nya snygga lägenhet och drack lite kaffe.
Nu är det myskväll för hela slanten med mina pojkar.
Imorgon är det kalas för Ida som fyller år (hurra hurra)
På tisdag ska jag in till stan med pappsen
och på Onsdag så är det julafton hemma hos mamma och pappa! Myyyyysigt!

Nee nu ska jag dra mig tillbaka och mysa med pojkarna!

Inga kommentarer: