14 november 2009

Lördagsmys!

Hejhopp! ikväll har jag och diezel bara gottat oss i soffan hela kvällen! Kollat på tv och degat framför datorn! Niclas är ute och gör stan osäker så passa er alla som är där ute ;)

Har varit hemma hos mamma och pappa idag och tvättat eftersom alla på seminariegatan 13 tvunget ska tvätta idag och en vecka framöver! såå nu är det lite mer som är rent iaf! fick även hem mina älskade te-koppar och lite annat smått och gott som en liten radio att ha i köket när man står där och pysslar, två par gamla jeans som jag knappt använt och som är rätt snygga ändå och lite annat smått och gott! Nu väntar jag bara på att vi ska skaffa oss ett vitrinskåp som jag redan har sett ut på Ikea för 500 svenska riksdaler sen ska jag ta hem mina vinglas och annat som fortfarande står hemma hos mamma och pappa... hemskt vad mycket saker man har samlat på sig och då har man endå bara levt i ett litet rum där hemma!

Och till en helt annat sak!
Jag är så himla trött på vissa människor och egentligen menar jag specifikt en! Man ställer alltid upp så gott man kan och ännu mer, man visar att man bryr sig och försöker alltid hjälpa till så gott det går men vad får man tillbaka, en jävla käftsmäll och jag kan ju säga att jag har inte märkt på det senaste året att du ens tänkt tanken på att orka bry dig om mig för du är så jävla upptagen med att tycka synd om dig själv!

Som tur är finns det guldkorn till vänner, bland annat dom som bor mittemot en och lånar ut sex and the city lådan en lördagskväll som denna!
Nuuu ska jag gosa ner mig under täcket och mysa med diezel och invänta att min älskade, fina niclas ska komma hemvinglande =)

2 kommentarer:

Amélie sa...

ååå jag e ett guldkorn.. ;)
hehe.. inte illa det inte ;)
du får vara en gulklump i så fall
min lilla grannis..

Anonym sa...

varför skriver man om någon och sedan inte vågar stå för vem det är?