08 mars 2010

Måndag

Idag är det måndag, ny vecka & nya möjligheter.
Dålig dag på jobbet så jag hoppas att morgondagen blir mycket bättre, det kommer den bli.
Inatt drömde jag om att det var sommar & att jag och Niclas satt och solade på en filt, Ångesten var rätt stor när jag vaknade och insåg att det fortfarande låg snö ute och att det inte var 25 grader i solen!

Jag kan verkligen inte sluta dagdrömma om linnen, shorts och fina tygskor.
Om att dricka rosevin på en varm och solig balkong och när kvällen kommer och bli sval så räcker det att ta på sig en kofta! Att det luktar grillat så fort man går förbi ett hus och att träffas ett gäng vänner för att ramla runt lite smålulliga en vardag för det är semester.
Att komma hem från stranden och duscha av sig allt salt för att sedan sova lite för att man blir så matt av att vara i solen hela dagen.

Nee nu får det bannemig bli sommar, eller iallafall lite vår!
För jag vill sluta dagdrömma och bara ha dagarna sådär!

Inga kommentarer: